Bursa Uludağ Gazetesi
     

Marmarabirlik ihracatta gözünü zirveye dikti

Misyonu ve vizyonu ile 2010 yılından bu yana yurt dışı pazar
payını artıran Marmarabirlik, global bir marka olma yolunda
emin adımlarla ilerliyor. Bu yıl ihracatta gözünü zirveye diken
Marmarabirlik’te Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, 2019
yılı sonunda ihracat hedeflerinin 7 bin ton olduğunu söyledi.

Marmarabirlik ihracatta gözünü zirveye dikti
 

Ülkemizin zeytin ve zeytinyağı sektörünün öncü kuruluşlarından Marmarabirlik,
ihracatta gözünü zirveye dikti. Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet
Asa, Pazarlama ve Satış Müdürü Tuncay Kural, Avrupa Satış Temsilcileri
Süleyman Davarcı ve Yiğit Tekdemir ile birlikte Avrupa’da bir dizi temasta
bulundu. İskandinav ülkeleri Norveç, İsveç ve Danimarka’nın yanı sıra
Almanya, İsviçre ile Avusturya’daki bayiler ziyaret edilirken, Asa ve
beraberindekiler karayolu ile toplamda yaklaşım 3000 km mesafe katederek,
sahada incelemelerde bulundular.
Saha ziyaretleri ve ihracat hedefleri ile ilgili açıklamalarda bulunan Başkan
Hidamet ASA, “Yapılan saha ziyaretleri kapsamında sahanın dinamikleri ortaya
konulmuş, aynı zamanda raftaki ürünlerimizin durumu tespit edilmiştir. Bu
incelemeler sonucunda 2019 yılı sonuna kadar yapılacak ihracat planlaması
yapılmıştır” dedi.
2009 Yılında ortalama yıllık ihracat miktarının 3500 tonlar seviyesinde
olduğuna dikkat çeken ASA, “Baktığımızda 2009 yılına göre ihracatımızda
%70’lik artış yaşandı. Bunu % 100’lere çıkarmayı hedefliyoruz. Amacımız,
2019 yılında ihracatımızı 7 bin tonlara çıkarmaktır. Brüt olarak 27 milyon dolar
döviz girdisi sağlamayı hedeflemekteyiz. Böylece kuruluşundan bugüne bir ilke
imza atarak, ihracatta Marmarabirlik’in bayrağını zirveye dikmek istiyoruz”
dedi.

 
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ